روند رو به رشد طلاق توافقی در تهران

بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران - مراحل طلاق توافقی

طلاق توافقی در تهران

متاسفانه “طلاق” واژه‌ای است که این روزها خیلی با آن برخورد می کنیم، ولی شاید خیلی ها با تمام ابعاد آن آشنایی نداشته باشند. قبل از آنکه به موضوع مورد بحث یعنی طلاق توافقی در تهران بپردازیم جالب است بدانید که 40 درصد از طلاق های ثبت شده از نوع طلاق توافقی می باشد.

یکی از عوامل این قضیه را می توان افزایش زنان مستقل در جامعه ایرانی دانست که دلیل این امر را می توان شرکت این دسته زنان در فعالیت های شغلی ، اقتصادی و اجتماعی و … دانست که باعث قدرت آنها شده و آنان را از حمایت های مالی مردان بی نیاز می کند.

در نتیجه آنان به خاطر رهایی از مشکلات زناشویی تقاضای طلاق توافقی می کنند. در واقع این گونه زنان با آن دسته از زنانی که بصورت سنتی ازدواج کرده و پس از مدتی در زندگی زناشویی به مشکل می خورند و به ناچار این مشکلات را تحمل می کنند فرق دارند.

زنان مستقل با بوجود آمدن مشکلات در زندگی زناشویی خود با پیشنهاد طلاق توافقی خود را از قید مردان خود رها می کنند.

پس از اینکه زوجین (زن و شوهر) در مورد کلیه مشکلات و مسائل مربوط به زندگی مشترکشان از جمله مهریه ، نفقه و … تصمیم گرفته و توافق می کنند، جهت طلاق توافقی اقدام کرده و یا برای سهولت و تسریع در انجام کار، انجام این فرایند را به وکیل طلاق می سپارند. یکی از خدماتی که گروه وکلای ره جویان عدالت  در این زمینه ارائه می نماید مشاوره حقوقی در زمینه طلاق توافقی می باشد . فقط کافیست یکی از زوجین با ما تماس گرفته و پس از مشاوره تلفنی رایگان در خصوص طلاق، و سپس یک جلسه مشاوره حضوری، فرایند این کار را به وکیل بسپارند.

منبع: وب سایت گروه وکلای دادگستری ره جویان عدالت

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *